مقالات

تشخیص پمپ اصلی پنتاکس

تشخیص پمپ اصلی پنتاکس

تشخیص پمپ اصلی پنتاکس ایتالیا

تشخیص پمپ اصلی پنتاکس ایتالیا جهت خرید مطمین بسیار مهم می باشد. برند پنتاکس یکی از بهترین و مهمترین برند پمپ آب خانگی و صنعتی و تجاری در ایران می باشد. به همین دلیل در سال های اخیر تلاش برای ساخت پمپ تلقبی با همین برند و مشخصات صورت گرفته است. در این مقاله به روش های تشخیص اصلی بودن پمپ پنتاکس ایتالیا پرداخته می شود. همچنین تفاوت های پمپ اصلی و تقلبی نشان داده می شود. شرکت طاهران صنعت کوشا در زمینه فروش پمپ پنتاکس pentax ایتالیا و مونتاژ ایران فعالیت دارد. همچنین در زمینه فروش پمپ آب خانگی استریم و نوید موتور و راد پمپ و ابارا و لوارا و داب و چینی و ایرانی در خدمت مشتریان محترم می باشد. لطفا جهت ثبت سفارش استعلام قیمت با کارشناسان شرکت تماس حاصل نمایید.

تشخیص پمپ اصلی پنتاکس

 

تفاوت های پمپ پنتاکس ایتالیایی و ایرانی

  1. اولین نکته عبارت های نوشته شده بر روی کارتن محصول بوده که در پنتاکس ایتالیا عبارت MADE IN ITALY نوشته شده و در کارتن پنتاکس ایرانی عبارت ساخت ایران نوشته شده است.
  2. دومین نکته عبارت نوشته شده بر روی پلاک پمپ بوده که در اصلی عبارت MADE IN ITALY و در تقلبی ITALY فقط نوشته شده است.
  3. از نظر ظاهر در قاب پشتی هر دو پمپ نوع سر سیم خروجی و خروجی جعبه برق دو پمپ کمی تفاوت دارد. البته این علامت زیاد تعیین کننده اصلی بودن پمپ پنتاکس نخواهد بود.
  4. در پمپ پنتاکس ایرانی بر روی کاسه پشت پمپ نوشته MADE IN IRAN قرار داده شده است. این نوشته به صورت برچسب بوده و قابل کنده شدن است.
  5. بیان این نکته ضروری است که پمپ های پنتاکس ساخت ایران تحت لیسانس کشور ایتالیا بوده و از نظر کیفیت بسیار نزدیک به پنتاکس می باشد. قطعات اصلی پمپ به صورت CKD وارد شده و در ایران مونتاژ می گردد.

تشخیص پمپ اصلی پنتاکس

 

 

 

2 فکر در مورد “ تشخیص پمپ اصلی پنتاکس

  1. طاهری گفت:

    سلام قیمت پمپ نیم اسب می خواستم

    1. طاهری گفت:

      سلام پمپ نیم اسب برند دیزل ساز 1.500.000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *