مقالات

روش نصب گیربکس حلزونی

روش نصب گیربکس حلزونی

روش نصب گیربکس حلزونی

روش نصب گیربکس حلزونی worm gearbox در شرکت های صنعتی بسیار مهم می باشد. گیربکس های حلزونی به صورت کتابی و مکعبی بوده و شامل مدل های W و NMRV و VF و  MVF و VF/FC مطابق استانداردهای روز دنیا با توان و نسبت های دور متنوعی طراحی و تولید می گردد. برندهای تولید کننده این نوع گیربکس شامل سهند و چینی TS و موتوواریو ایتالیا و بونفیلیولی و sew و روسی و ایلماز می باشد. شرکت طاهران صنعت کوشا در این مقاله روش های کوپله کاری و نصب با الکتروموتور را بیان کرده و همچنین در صورت تمایل قادر به کوپله کاری انواع گیربکس شافت مستقیم و کرانویل و صنعتی و خورشیدی و حلزونی می باشد. مشتریان محترم لطفا جهت استعلام قیمت و ثبت سفارش با کارشناسان شرکت تماس حاصل نمایید.

روش نصب گیربکس حلزونی

انواع حالت های نصب گیربکس مکعبی

  1. پایه دار B3
  2. فلنج دار B5
  3. پایه فلنج B35 یا IM V6

 

کد  N A V F FA FC FR P U
توضیح شفت ورودی در قسمت پایین و پایه دار شفت ورودی در قسمت بالا و پایه دار  شفت حلزونی به صورت عمودی و پایه دار دارای فلنج بزرگ  دارای فلنج خروجی در دو جهت به صورت نیم فلنج نیم فلنج با بیرینگ های تقویت شده به صورت سفارشی  پایه دار

 

 

کد  U UF UFC UFCR
توضیح سفارشی فلنج استاندارد فلنج با طول کوتاه فلنج دارای قطر و طول کوتاه

 

 

وضعیت نصب گیربکس حلزونی سری W

 

 

روانکاری گیربکس کتابی

  1. گیربکس های کوچکتر با مدل های VF30 – VF44 – VF49 – VF62 – VF72 – VF86 در کارخانه از روغن پر شده و نیاز به روانکاری مجدد نبوده و به استثناء حالت نصب V5 و V6 برای وضعیت های نصب N – A – F – FA – FR – FC – P 
  2. گیربکس های حالت دوم VF110 – VF130 – VF150 – VF185 – VF210 – VF250 نیاز به روغنکاری داشته و با سرویس نگهداری به صورت دوره ای صورت گیرد.

 

روش نصب گیربکس حلزونی

  1. در حالت اول گیربکس بدون فلنج بدون و برای کوپله کاری با موتور باید توسط کوپلینگ به دینام متصل گردد.
  2. حالت دوم دارای نیم فلنج B14 یا فلنج بزرگ B5 بوده که در این حالت موتور نیز باید دارای فلنج باشد. بعد از اتصال موتورگیربکس پیچ های روی فلنج محکم شده و بهم وصل می شوند.

2 دیدگاه در “روش نصب گیربکس حلزونی

  1. طاهری گفت:

    سلام گیربکس 210 برای کوپل می خواهم ارسال کنم

    1. طاهری گفت:

      سلام جهت کوپله کاری گیربکس لطفا تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *